  • Data: 2009-08-27 17:07:42
    Temat: Re: Zmiana TOiP & kara za zamknięcie kont(a)
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Mithos" news:h76cme$fpe$1@news.onet.pl

    > Chodzi o to, że na państwowym bywa ciężej niż na prywatnym.

    Dodajmy - szaremu pracownikowi, ale też nie popadał bym w skrajności, że
    urzędnik jest taki umęczony itp. Prawda jest taka, że większość z nich nigdy
    nie miała "przyjemności" naprawdę pozapier... np. 20 godzin na dobę. Praca
    intelektualna męczy (tylko czy urzędasy w ogóle myślą?) - zgoda, ale w
    większości przypadków ciężka praca na urzędzie to fikcja. I nie mówię już
    tutaj o ministerstwach bo nie wiem jak tam jest (pewnie jeden i ten sam
    burdel, który muszą finansować normalni, ciężko pracujący ludzie) - piszę o
    tych przybytkach, z którymi na co dzień spotykają się zwykli obywatele.

    Ty wiesz swoje, ja wiem swoje. Jak dla mnie wszystko co związane z szeroką
    rozumianą służbą publiczną w PL to kolesiowski twór, który wzbudza chyba nie
    tylko we mnie równe obrzydzenie jak rzadkie, psie g... zrobione na środku
    nowiutkej alejki spacerowej w umajonym zielenią parku.

    To wszystko w tym temacie :)

    Pozdrawiam.