    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Date: Wed, 19 Sep 2012 03:40:53 -0700 (PDT)
    Subject: Re: Zmiana TOiP w mBanku
    From: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 19 Wrz, 12:33, k...@p...onet.pl (Kamil Jońca) wrote:
    > Po zalogowaniu przywitało mnie info, o zmianie opłat.
    > Sprawdzam co się zmieni a tam:
    >
    > --8<---------------cut here---------------start------------->8---
    > 1. eKONTO oraz eKONTO: Pakiet Intensive, Classic, Active
    > Dodanie nowego zapisu:
    >
    > "Samodzielne sporządzenie i wydrukowanie przez klienta pisemnej historii
    > wykonywanych operacji na rachunku" - wprowadza się z opłatą 0 zł
    > --8<---------------cut here---------------end--------------->8---
    >
    > Może mi ktoś wyjaśnić o co chodzi?
    > KJ

    Pierwszy krok do wprowadzenia oplaty.
    Jesli jest brak oplaty to jej wprowadzenie jest podstawa do
    wypowiedzenia uslug na tej podstawie, jako zmiana warunkow.
    Natomiast zmiana wysokosci oplaty jest juz traktowana inaczej - nie
    wprowadzono oplaty zmieniajac dotychczasowe warunki, a jedynie
    zmieniono jej wysokosc.

    Tu mamy zmiane polegajaca na wprowadzeniu oplaty w wysokosci 0 zl.
    Pozniej beda jedynie ewentualne zmiany jej wysokosci.