eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiZmiana nazwiska wlasciciela konta - szybkie porownanie bankow... › Re: Zmiana nazwiska wlasciciela konta - szybkie porownanie bankow...
  • Data: 2008-04-10 16:41:59
    Temat: Re: Zmiana nazwiska wlasciciela konta - szybkie porownanie bankow...
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde> szukaj wiadomości tego autora

    Eneuel Leszek Ciszewski napisał(a) w wiadomości: ...

    >Gdy zmieniałem numer dowodu, wszędzie to trwało przysłowiową chwilę,
    >przy której kwadrans trwa przysłowiowe wieki. :)

    U mnie znacznie dłużej bo nie toleruję kserowania dowodu - niech sobie
    spiszą dane. Po 5 minutach dyskusji okazało się, że pani wystarczy
    usprawiedliwoenie przed "szefami" w postaci mojego oświadczenia, że
    się nie zgadzam - napisałem. Pytam się jakie będą konsekwencje - żadne.
    To po kserować?
    A PEKAO SA przy okazji chce do karty klienta wpisać... NIP!

    Arek