eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiZmiana rachunku do spłaty KKRe: Zmiana rachunku do spłaty KK
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!2.eu.feeder.erj
    e.net!feeder.erje.net!feeder1.feed.usenet.farm!feed.usenet.farm!aioe.org!peer02
    .ams4!peer.am4.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.
    pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.p
    l.POSTED!not-for-mail
    Subject: Re: Zmiana rachunku do spłaty KK
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    References: <5fcfb5e8$0$525$65785112@news.neostrada.pl>
    <9...@g...com>
    From: cef <c...@i...pl>
    Date: Tue, 8 Dec 2020 19:15:42 +0100
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64; rv:78.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/78.5.1
    MIME-Version: 1.0
    In-Reply-To: <9...@g...com>
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Language: pl
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 26
    Message-ID: <5fcfc2ce$0$514$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 80.53.118.49
    X-Trace: 1607451342 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 514 80.53.118.49:56408
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2062
    X-Received-Body-CRC: 1679061777
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:654303
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2020-12-08 o 18:36, Dawid Rutkowski pisze:
    > wtorek, 8 grudnia 2020 o 18:20:44 UTC+1 cef napisał(a):
    >> Czy banki informują Was jakoś odrębnie,
    >> że zmienił się rachunek do spłaty KK?
    >
    > A zmienił Ci się?
    > Bo to się raczej nie zdarza. Bo po co?

    Właśnie w Millku zupełnie przypadkiem spostrzegłem, że
    do spłaty podano na wyciągu inny nr konta.
    Dodatkowo niezgodny z nr karty. Zapytałem na
    czacie konsultanta i ten stwierdził jedynie, że
    bank informuje o nr konta na wyciągu i moim (psim) obowiązkiem
    jest czytać korespondencję z banku i nie przewidują odrębnej informacji.
    W dalszych ustaleniach wyszło, że są jakieś prace techniczne
    w banku i dlatego zmieniono nr. Spodziewać się więc należy,
    że nie wiadomo kiedy może wrócić stary numer rachunku, albo zmieni się
    na jeszcze jakiś inny. Pewnie burdel będzie niezły z tego.

    Nie zdarza się i właśnie dlatego mnie wkurza, że nie dają informacji
    a dodatkowo uważają, że wszystko jest ok.

    Sprawdzam zazwyczaj numer przy wznowieniu ale nie co miesiąc.



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1