  • Data: 2009-11-09 15:22:03
    Temat: Re: Zmiana strategii
    Od: totus <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jerzy Olszewski wrote:

    > I to ma według Ciebie dobrze świadczyć o tych co "srają" na głowy, tych,
    > którzy dają sobie "nasrać" na ten organ czy źle o PIS ?
    >
    > Skoro moja metoda jest skuteczna i cieszy Cię, to w czym problem ?

    Ja nie widzę żadnego problemu. Zgłaszałem kiedyś jakieś obiekcje w stosunku
    do Twoich działań? To co napisałem nie ma ambicji świadczyć o niczym. Do
    dawania świadectwa są inne instytucje. Ja opisałem jak widzę tą sytuację.
    Znów zmanipulowałeś moją wypowiedz. Nie pisałem, że PO sra na głowy wyborców
    tylko, ze może to zrobić bez szkody dla wyników wyborów. I powtórzę. Nie
    pisałem, że ktoś sra na czyjąś głowę i nie pisałem, że ktoś daje sobie srać
    na głowę. To jest kolejny już raz gdzie zgrabnie dyskutujesz sam ze sobą.
    Najpierw wymyślisz fakty a potem bohatersko je zwalczasz. I to co robisz to
    nie świadczy źle o PiS tylko świadczy źle o Tobie.