    From: xbartx <b...@h...net>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Zmiany w Polbanku
    Date: Tue, 2 Nov 2010 18:49:12 +0000 (UTC)

    Dnia Tue, 02 Nov 2010 19:35:26 +0100, Wojciech Nawara napisał(a):

    > 1. Ale nowo założonego pomagającego chyba nie podepniesz do debetówki,
    > bo do tego rachunku karty nie są oferowane. Więc debetówka zostanie
    > podpięta tylko pod oszczędzający.
    >
    > 2. Nie będziesz mieć automatycznych przelewów jak
    > gotówkowy<->oszczędzający. Szkoda, bo całkiem to było przydatne. Nigdy
    > nadmiar nie leżał na gotówkowym.

    To już zależy co komu jest potrzebne i jak używa konta. Dla mnie to w
    zupełności wystarcza. Używam ich debetówki tylko do sporadycznego
    płacenia w sieci np. bilety w easyjet lub również sporadycznego
    wybierania większych pieniędzy na wakacjach i w zasadzie tylko tyle.
    Jeżeli coś leży to raczej na Mocnych. ROR tylko potrzebny do przelewów do
    czego Pomocnicze idealnie się nada. Mistrzowskie nie dla mnie. Ogólnie
    jestem zadowolony, że nie popsuli oferty w moim przypadku oczywiście.

    Xenocide