  • Data: 2013-03-31 22:59:30
    Temat: Re: Zmiany w Synku!
    Od: Pan Sowa <p...@g...ru> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-03-31 18:57, xbartx pisze:
    > Zobacz ilu klientów już złapali. To, że na tej grupie jest gro osób,
    > która zamknie tam rachunek z początkiem czerwca nic nie zmieni, bo to
    > będzie raptem ile? Kilkadziesiąt czy może kilkaset rachunków - czyli nic.
    > Zobacz na przykład taty Aliora - stało im się coś jak pogorszyli ostatnio
    > ofertę? Były chyba całe dwa albo cztery posty wkurzonych ludzi na grupie,
    > którym to po prostu umknęło.
    > Przekieruje teraz Synek pieniądze z MB na reklamy w necie/radio/tv i już.

    Sync miał jednak inny target i dlatego wydaje mi się że odpływ klientów
    będzie znaczący. Obecna zmiana to strzał w stopę pod każdym względem :
    eliminują osoby bez dochodów (brak wpływu wynagrodzenia), a jak ktoś ma
    sensowne dochody to raczej nie będzie ich przelewał do wirtualnego
    Sync'a bez oddziałów.

    Mr. Owl