  • Data: 2013-04-01 11:51:34
    Temat: Re: Zmiany w Synku!
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 1 Apr 2013 08:29:10 +0000 (UTC), xbartx napisał(a):

    > Tutaj chyba musiałaby się przetoczyć
    > jakaś grubsza kampania przez "społecznościówki" a la "anty nc+" to może
    > by coś z tego było (w sensie odpływ klientów). A tak to nie sądzę.

    Nie przypuszczam, by coś to dało, a nawet, by miało sens. W przypadku nc+
    chodziło o zabieranie klientom znacznie większej kasiory, niż wcześniej, i
    to bez wyraźniej zgody klienta (swoją drogą, ciekawe jak oni chcieli
    wybronić to w sądzie i w UOKiK-u). I - owszem, wzbudziło to zrozumiałe
    protesty.

    W AS po prostu pacjentom trudniej będzie wydębić kilka złotych od banku i
    limit na osobę znacznie spadnie, a "niezarobienie" jakoś mniej boli, niż
    wysupłanie własnych kilku złotych.

    Ze swej strony, i tak jestem zdziwiony, że tak długo utrzymywali cały ten
    wesoły kramik. Widać natomiast, że AS nie ma żadnego pomysłu ani na siebie,
    ani na cały bałagan, który udało im się zrobić.

    Po tych wszystkich zmianach nawet nie byłoby to takie złe konto. Tyle że
    interfejs jest wpieniający (mobilny jeszcze bardziej), natychmiastowe
    przelewy tak bardziej nie działają, niż działają, no i zbyt duże
    niebezpieczeństwo, że za dwa miesiące znów z czymś dowalą do pieca.

    AK