  • Data: 2023-02-22 13:42:35
    Temat: Re: Zmiany w iKO?
    Od: Olin <k...@a...w.stopce> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 22 Feb 2023 12:56:21 +0100, cef napisał(a):

    > z Twojego opisu zrozumiałem, że z samego
    > logowania do Inteligo masz dostęp do swojego konta w
    > serwisie obligacji i już nie musisz się ponownie logować
    > danymi z "obligacjeskarbowe".

    No właśnie loguję się tylko do Inteligo. Żeby przejść do serwisu obligacji
    jedynie klikam, bez podawania loginu i hasła.
    Dane bezpośredniego logowania do 'https://www.obligacjeskarbowe.pl/' mam
    zupełnie inne, ale jeśli już wlazłem do Inteligo nie są mi potrzebne.

    > taki dostęp
    > by mnie nie zdziwił, bo serwis obligacjeskarbowe prowadzi
    > przecież PKO BP.

    Początkowo kupowałem obligacje tylko za pośrednictwem Inteligo. Dostęp
    bezpośredni uzyskałem znacznie później, na wypadek, gdybym zlikwidował
    konto w Inteligo.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek