  • 1. Data: 2023-02-20 12:20:44
    Temat: Zmiany w iKO?
    Od: Trybun <L...@j...cb>

    Wie ktoś z Was co się stało z opcją obsługi/podgladu stanu konta
    obligacji? Wywalili w ogóle to z aplikacji iKO czy ją gdzieś w programie
    zakamuflowali?

  • 2. Data: 2023-02-20 12:34:57
    Temat: Re: Zmiany w iKO?
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Mon, 20 Feb 2023 12:20:44 +0100, Trybun napisał(a):

    > Wie ktoś z Was co się stało z opcją obsługi/podgladu stanu konta
    > obligacji?

    Nie mam iKO, ale w Inteligo stan konta obligacji można zobaczyć w zakładce
    "inwestycje". Może masz coś podobnego w iKO.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    ubóstwie."
    autor nieznany

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 3. Data: 2023-02-20 14:48:59
    Od: Trybun <L...@j...cb>

    W dniu 20.02.2023 o 12:34, Olin pisze:

    > Nie mam iKO, ale w Inteligo stan konta obligacji można zobaczyć w zakładce
    > "inwestycje". Może masz coś podobnego w iKO.

    Jest  zakladka "Inwestowanie"  i o ile się nie mylę to w jednej z opcji
    w niej znajdującej się - "biuro maklerskie" można było sprawdzić stan
    swojego obligacyjnego konta.

  • 4. Data: 2023-02-20 17:21:54
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2023-02-20 o 12:34, Olin pisze:

    > Nie mam iKO, ale w Inteligo stan konta obligacji można zobaczyć w zakładce
    > "inwestycje".

    Ale tylko te dokonane przez Inteligo.

  • 5. Data: 2023-02-21 11:10:43
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Mon, 20 Feb 2023 17:21:54 +0100, cef napisał(a):

    > Ale tylko te dokonane przez Inteligo.

    Z ciekawości zajrzałem i po wejściu do serwisu obligacji przez Inteligo
    widzę wszystko, a już od dość dawna zlecenia składam logując się ze strony
    https://www.obligacjeskarbowe.pl/

    Po prostu Inteligo kieruje mnie do:
    https://www.zakup.obligacjeskarbowe.pl/stanRachunku.
    html?execution=e1s1
    czyli w to samo miejsce co 'normalna' strona obligacji.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    "Demokracja kończy się wtedy, kiedy rząd zauważy, że może przekupić ludzi
    za ich własne pieniądze"
    Alexis de Tocqueville

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 6. Data: 2023-02-21 16:06:45
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2023-02-21 o 11:10, Olin pisze:

> [...]
    > https://www.zakup.obligacjeskarbowe.pl/stanRachunku.
    html?execution=e1s1
    > czyli w to samo miejsce co 'normalna' strona obligacji.

    U mnie po kliknięciu zakładki "inwestycje" w Inteligo
    wyświetla się informacja "Aktualnie nie posiadasz inwestycji dokonanych
    za pośrednictwem Inteligo." ale są linki na stronie
    do domu maklerskiego PKO BP i jak w to kliknę to się otworzy
    "normalna" strona serwisu obligacji i się
    zaloguję ale to nie to samo co bezpośrednie przekiwerownaie do konta w
    obligacjach.
    Może trzeba być jakimś szczególnym klientem?

  • 7. Data: 2023-02-22 10:56:58
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Tue, 21 Feb 2023 16:06:45 +0100, cef napisał(a):

> [...]
    > "normalna" strona serwisu obligacji i się
    > zaloguję ale to nie to samo co bezpośrednie przekiwerownaie do konta w

    No to mamy tak samo. Już nie chciało mi się pisać, że trzeba jeszcze raz
    kliknąć w link "obligacje", który jest po lewej stronie rzeczonej
    informacji o braku inwestycji.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Nikołaj Gogol

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 8. Data: 2023-02-22 12:56:21
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2023-02-22 o 10:56, Olin pisze:

    > No to mamy tak samo. Już nie chciało mi się pisać, że trzeba jeszcze raz
    > kliknąć w link "obligacje", który jest po lewej stronie rzeczonej
    > informacji o braku inwestycji.

    Hmm, z Twojego opisu zrozumiałem, że z samego
    logowania do Inteligo masz dostęp do swojego konta w
    serwisie obligacji i już nie musisz się ponownie logować
    danymi z "obligacjeskarbowe".
    Akurat PKO BP niespecjalnie kasuje dane i konta -
    taka sukcesja kontroli społecznej z klat 80. :-) - więc taki dostęp
    by mnie nie zdziwił, bo serwis obligacjeskarbowe prowadzi
    przecież PKO BP.

  • 9. Data: 2023-02-22 13:42:35
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Wed, 22 Feb 2023 12:56:21 +0100, cef napisał(a):

    > z Twojego opisu zrozumiałem, że z samego
    > logowania do Inteligo masz dostęp do swojego konta w
    > serwisie obligacji i już nie musisz się ponownie logować
    > danymi z "obligacjeskarbowe".

    No właśnie loguję się tylko do Inteligo. Żeby przejść do serwisu obligacji
    jedynie klikam, bez podawania loginu i hasła.
    Dane bezpośredniego logowania do 'https://www.obligacjeskarbowe.pl/' mam
    zupełnie inne, ale jeśli już wlazłem do Inteligo nie są mi potrzebne.

    > taki dostęp
    > by mnie nie zdziwił, bo serwis obligacjeskarbowe prowadzi
    > przecież PKO BP.

    Początkowo kupowałem obligacje tylko za pośrednictwem Inteligo. Dostęp
    bezpośredni uzyskałem znacznie później, na wypadek, gdybym zlikwidował
    konto w Inteligo.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: gtracz64[NA]gmail.com

    pewno znowu coś ukradli."
    Michaił Sałtykow Szczedrin

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 10. Data: 2023-02-22 16:40:53
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2023-02-22 o 13:42, Olin pisze:

> [...]
    > Dane bezpośredniego logowania do 'https://www.obligacjeskarbowe.pl/' mam
    > zupełnie inne, ale jeśli już wlazłem do Inteligo nie są mi potrzebne.

    Czyli nie mamy tak samo.
    Bo u mnie są linki po kliknięciu w zakładkę, ale
    musiałbym się ponownie logować.

    > Początkowo kupowałem obligacje tylko za pośrednictwem Inteligo. Dostęp
    > bezpośredni uzyskałem znacznie później, na wypadek, gdybym zlikwidował
    > konto w Inteligo.

    A to może wiązać się z tym, że ja np konto w obligacjach miałem
    dawno temu założone - raczej nie wcześniej niż konto w Inteligo -
    ale korzystałem z serwisu obligacji zupełnie niezależnie od Inteligo
    przez wiele lat i pewnie dlatego Inteligo mnie "nie widzi"