    From: "Maciej Laskowski" <m...@o...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Zmniejszenie marży banku (kredyt hipoteczny)
    Date: Mon, 2 Apr 2007 17:11:05 +0200

    Użytkownik "o`rety" <o`rety@pl.pl> napisał w wiadomości
    news:eup1hv$1vv$1@news.tkdami.net...
    > Witam,
    >
    > Spłacam kredyt hipo w chf. LTV w tej chwili mam około 45% (w momencie
    > wypłaty kredytu było to 57%). Marża banku od początku wynosi 1,82%.
    > Ostatnio zwróciłem się telefonicznie do banku o obniżenie marży w związku
    > ze zmianą wartości wsp. LTV, ale odmówili. Nie bardzo chcę się przenosić
    > do innego banku (za dużo papierologii), ale widzę oferty innych banków i
    > przydało by się obniżenie kosztów kresytu. Załatwialiście może takie
    > sprawy? co, mam narobić zdjęć mieszkania i wysłać do banku, że to moje i
> [...]

    Moze to byl doradca z expandera? Lepiej udowodnij im, ze w innych bankach
    dostaniesz lepszy kredyt. Ja sie ostatnio rozgladalem za refinansowaniem i
    jest pare ofert z marza 1,2-1,3. W Milenium nawet kolo 1% ale dodatkowo
    placisz ubezpieczenie na zycie.

    pozdrawiam
    Maciek

    It has removed 199 spam emails to date.