    From: totus <t...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: Zna ktoś szczegóły tej akcji ?
    Date: Sat, 17 Dec 2011 22:51:32 +0100

    george wrote:

    > Zachodzę w głowę
    > o co chodzi Rostowskiemu. Wie coś o czym inni nie wiedzą ?.

    Ja myślę sobie tak. Jesteśmy takim wiarygodnym krajem zwłaszcza po
    przemówieniu premiera gdzie zapowiedział znaczne reformy, że wystarczy tylko
    impuls by podnieś ocenę obligacji polskich. Ja bym zrobił tak. Skupiłbym
    dużą część obligacji przed okresem sprawozdawczym. Efekt? Skokowe obniżenie
    długu i poprawa wskaźników gdzie dług jest w mianowniku. Zrobiłbym to po
    kilku obiadach gdzie by były wiarygodne sugestie, że oceny wiarygodności
    naszego długu zostaną podniesione. Po ogłoszeniu tej decyzji pożyczyłbym
    brakujące pieniądze za niższy procent. Ja bym tak zrobił, a Ty?