eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiZniknął przelewRe: Zniknął przelew
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.g
    ermany.com!postnews.google.com!y80g2000hsf.googlegroups.com!not-for-mail
    From: j...@o...pl
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Zniknął przelew
    Date: 18 Mar 2007 11:16:49 -0700
    Organization: http://groups.google.com
    Lines: 36
    Message-ID: <1...@y...googlegroups.com>
    References: <1...@y...googlegroups.com>
    <etf7vd$pgq$1@nemesis.news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: 195.13.39.182
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Trace: posting.google.com 1174241810 337 127.0.0.1 (18 Mar 2007 18:16:50 GMT)
    X-Complaints-To: g...@g...com
    NNTP-Posting-Date: Sun, 18 Mar 2007 18:16:50 +0000 (UTC)
    In-Reply-To: <etf7vd$pgq$1@nemesis.news.tpi.pl>
    User-Agent: G2/1.0
    X-HTTP-UserAgent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.8.1.2)
    Gecko/20070219 Firefox/2.0.0.2,gzip(gfe),gzip(gfe)
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: y80g2000hsf.googlegroups.com; posting-host=195.13.39.182;
    posting-account=64n_YA0AAACG0aGczVpWZ-P5xnDIHXiU
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:410455
    [ ukryj nagłówki ]

    Witam,

    No właśnie problem jest taki, że nia ma dziury w numeracji -
    sprawdzilem przed chwila wszystkie numery - zgadza się wszytko
    Sprawa jest dziwna o tyle, że:
    1. Klient zamawiał nietypowy towar
    2. Zrobił przelew zaraz po zakupie
    3. Czekałem z zamówieniem niektórych elementów aż wpłynie przedplata,
    bo to były niestandardowe produkty, tak więc już wtedy sprawdzałem czy
    kasa jest na koncie - i była
    4. Przed wysyłką ponownie sprawdzono, czy kasa jest na koncie - i też
    była (a minęło około 7 dni od przelewu)
    5. Klient dostał towar i byłoby po sprawie, gdyby przypadkiem jego
    księgowa nie chciała wydrukować potwierdzenia do tej faktury - okazało
    się że go nie ma.
    6. Klient dzwoni do mnie, prosi o sprawdzenie czy kasa doszła, ja idę
    w zaparte że tak, bo pamiętam przelew - ale na wyraźne naleganie
    klienta sprawdzam w banku - i nie ma tej operacji.

    Jeżeli prawdziwa byłaby teza, że coś brałem, to musiałbym być naćpany
    ze 3 razy w pracy, ponadto klient też musiałby mieć takie skłonności.

    Szkoda ze nie mamy jakiegoś powierdzeia wydrukowanego, bo sprawa jest
    mocno dziwna - gdyby nie przypadek nigdy by nie wyszła pewnie - i
    nawet bym nie wiedział, że mi kasy ubyło :(


    Pozdrawiam
    Jarek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1