eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiZniknął przelewRe: Zniknął przelew
  • Data: 2007-03-18 18:16:49
    Temat: Re: Zniknął przelew
    Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Witam,

    No właśnie problem jest taki, że nia ma dziury w numeracji -
    sprawdzilem przed chwila wszystkie numery - zgadza się wszytko
    Sprawa jest dziwna o tyle, że:
    1. Klient zamawiał nietypowy towar
    2. Zrobił przelew zaraz po zakupie
    3. Czekałem z zamówieniem niektórych elementów aż wpłynie przedplata,
    bo to były niestandardowe produkty, tak więc już wtedy sprawdzałem czy
    kasa jest na koncie - i była
    4. Przed wysyłką ponownie sprawdzono, czy kasa jest na koncie - i też
    była (a minęło około 7 dni od przelewu)
    5. Klient dostał towar i byłoby po sprawie, gdyby przypadkiem jego
    księgowa nie chciała wydrukować potwierdzenia do tej faktury - okazało
    się że go nie ma.
    6. Klient dzwoni do mnie, prosi o sprawdzenie czy kasa doszła, ja idę
    w zaparte że tak, bo pamiętam przelew - ale na wyraźne naleganie
    klienta sprawdzam w banku - i nie ma tej operacji.

    Jeżeli prawdziwa byłaby teza, że coś brałem, to musiałbym być naćpany
    ze 3 razy w pracy, ponadto klient też musiałby mieć takie skłonności.

    Szkoda ze nie mamy jakiegoś powierdzeia wydrukowanego, bo sprawa jest
    mocno dziwna - gdyby nie przypadek nigdy by nie wyszła pewnie - i
    nawet bym nie wiedział, że mi kasy ubyło :(


    Pozdrawiam
    Jarek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1