eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiZniknął przelewRe: Zniknął przelew
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!newsfeed.pionier.net
    .pl!newsfeed.tpinternet.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Zniknął przelew
    Date: Sun, 18 Mar 2007 20:34:44 +0100
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 40
    Message-ID: <etk4hu$mj7$1@nemesis.news.tpi.pl>
    References: <1...@y...googlegroups.com>
    <etf7vd$pgq$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <1...@y...googlegroups.com>
    NNTP-Posting-Host: aez30.internetdsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: nemesis.news.tpi.pl 1174246782 23143 83.16.129.30 (18 Mar 2007 19:39:42 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 18 Mar 2007 19:39:42 +0000 (UTC)
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:410463
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia 18 Mar 2007 11:16:49 -0700, j...@o...pl napisał(a):

    > Witam,
    >
    > No właśnie problem jest taki, że nia ma dziury w numeracji -
    > sprawdzilem przed chwila wszystkie numery - zgadza się wszytko

    A może wpłacił Ci na inne konto niż Ci się wydaje? (eKonto, eMax,
    eMaxPlus, izzyKonto)
    Mnie kilkakrotnie też się z darzyło, że szukałem jakiejś płatności i
    znajdowałem ją właśnie na innym koncie, niż pierwotnie szukałem.

    > 5. Klient dostał towar i byłoby po sprawie, gdyby przypadkiem jego
    > księgowa nie chciała wydrukować potwierdzenia do tej faktury - okazało
    > się że go nie ma.
    > 6. Klient dzwoni do mnie, prosi o sprawdzenie czy kasa doszła, ja idę
    > w zaparte że tak, bo pamiętam przelew - ale na wyraźne naleganie
    > klienta sprawdzam w banku - i nie ma tej operacji.

    A ja jestem skłonny przychylić się do tezy postawionej przez
    'KrzysztofPP' i podejrzewam, że czyjś inny przelew potraktowałeś jako
    pochodzący od tego właśnie klienta i stąd Twoje przekonanie, że klient
    za towar zapłacił.
    A ponieważ ten klient dostał towar bez zapłaty, więc dzwonił i pytał
    się, "czy przelew dotarł" ;)

    > Szkoda ze nie mamy jakiegoś powierdzeia wydrukowanego, bo sprawa jest
    > mocno dziwna - gdyby nie przypadek nigdy by nie wyszła pewnie - i
    > nawet bym nie wiedział, że mi kasy ubyło :(

    Aby takich sytuacji uniknąć, używam (już od dobrych kilku lat) programu
    eBankExpress - http://tgsoft.pl/mbank_ex.htm.
    Ręczne księgowanie operacji jest dosyć upierdliwe (chętnie bym
    skorzystał z wersji, która robi to całkowicie automatycznie), ale
    program w podstawowej wersji jest darmowy i poza wspomnianym
    księgowaniem operacji, spełnia wszelkie moje oczekiwania.

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1