eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiZniknęła płatność kartą Re: Zniknęła płatność kartą
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: witek <w...@g...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Zniknęła płatność kartą
    Date: Wed, 08 Jul 2009 13:13:48 -0500
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 17
    Message-ID: <h32nks$qjo$4@inews.gazeta.pl>
    References: <2...@j...com> <h3232m$mf3$1@inews.gazeta.pl>
    <6...@o...googlegroups.com>
    <2...@j...com>
    NNTP-Posting-Host: adsl-70-253-163-219.dsl.stlsmo.swbell.net
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1247076829 27256 70.253.163.219 (8 Jul 2009 18:13:49 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 8 Jul 2009 18:13:49 +0000 (UTC)
    X-User: witek7205
    In-Reply-To: <2...@j...com>
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.22 (Windows/20090605)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:493475
    [ ukryj nagłówki ]

    Jenka wrote:
    >
    > Dziękuję wszystkim za odpowiedzi.
    > Zadzwoniłam jednak do mojego banku i sklepu, w którym robiłam zakupy
    > (ekspedientka była zaskoczona i ze trzy razy mówiła, że jestem
    > nadzwyczaj uczciwą klientką :). Mają to wyjaśnić i dać mi znać. W tym
    > przypadku obawiam się jeszcze jednej kwestii - jak zaczną rozliczać mi
    > te transakcje, to mogą najpierw ściągnąć kasę za obie, a potem dopiero
    > dokonać zwrotu.

    Jak w sklepie maja pochrzaniony system to tak może byc.

    > Jak znam życie, o należności bym zapomniała, a "system"
    > upomniałby się o nią w najmniej dla mnie dogodnym momencie.
    >

    zwykle tak wlasnie bywa.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1