  • Data: 2004-08-30 11:43:41
    Temat: Re: Zniknelo zlecenie w VWBanku
    Od: Daniel Karasek <a...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Był 30 sierpień (poniedziałek) gdy o godzinie 13:06 *Renata Gołębiowska*
    napisał(a) :

    > Bo to ten bank budzi takie skrajne emocje:) Albo go kochasz albo
    > nienawidzisz:) I dobrze, bo najgorzej to jak do czegoś ludzie
    > podchodzą z obojętnością:) Produkt musi budzić emocje. Na tym polega
    > marketing. Nie ważne źle czy dobrze, ważnie, żeby o nas mówili.
    > Podejrzewam, że taka jest strategia vw:)
    Ty to napisałaś!!!
    podejrzewam że jesteście pracownikami tego banku i w ten sposób
    niepotrzebnie wywołujecie szum informacyjny.

    Nie mi o tym sądzić, jak już kiedyś ktoś napisał, jak ci się nie
    podoba-odchodzisz, czas zweryfikuje kto miał rację.

    EOT

    Daniel
    "kto pod kimś dołki kopie ten ma łopatę"