eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiZnikneły pieniądzeRe: Znikneły pieniądze
  • Data: 2009-09-21 20:36:23
    Temat: Re: Znikneły pieniądze
    Od: "Damian_niusy" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Użytkownik "jk" <j...@w...pp> napisał w wiadomości
    news:h98nai$q49$1@news.onet.pl...
    >> Gdzie najpierw składać reklamacje w Polbanku czy Euronaku.
    >
    > ???
    > BAnk ma 3 dni robocze
    >
    Jaja sobie robisz zemnie czy co ? gdzie ty tu widzisz jakieś 3 dni

    § 8 Ogólne zasady dysponowania Rachunkami

    4. Bank wykonuje dyspozycje płatnicze złożone przez Klienta bez zbędnej
    zwłoki, jednak nie później niż w następnym Dniu roboczym przypadającym po
    dniu wskazanym w dyspozycji.

    5. Dyspozycje złożone przez Klienta, których wykonanie przypada na dzień
    inny niż Dzień roboczy, są wykonywane w najbliższym Dniu roboczym
    następującym po tym dniu.


    § 10 Wypłaty

    3. Klient może zlecać dyspozycje realizacji przelewu:
    a) przez Serwis Telefoniczny Polbank24,
    b) przez Bankowość Internetową Polbank24,
    c) osobiście w placówce Banku.

    4. Bank realizuje polecenie przelewu, o ile:
    a) na obciążanym Rachunku znajduje się wystarczająca ilość środków na
    dokonanie transakcji oraz na pokrycie należnej Bankowi z tego tytułu
    prowizji lub opłaty oraz

    b) Bankowi zostaną przedstawione informacje oraz dokumenty niezbędne do
    wykonania przelewu.





Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1