eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiZniknięcie debetu w Inteligo - kuriozumRe: Zniknięcie debetu w Inteligo - kuriozum
  • Data: 2006-02-23 23:41:33
    Temat: Re: Zniknięcie debetu w Inteligo - kuriozum
    Od: "Marcin" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dla osób śledzących wątek, cytuję odpowiedź, jaką dostałem od Inteligo:

    "Szanowny Panie,
    W odpowiedzi na Pana korespondencję dotyczącą wypowiedzenia przez Bank
    Umowy limitu debetowego przekazujemy wyjaśnienia.
    Informujemy, że limit debetowy został wypowiedziany zgodnie z § 14 ust. 4
    Regulaminu limitu debetowego w ramach kont Inteligo, a podstawą decyzji
    Banku było stwierdzenie zagrożenia terminowej spłaty zadłużenia. Decyzja o
    wypowiedzeniu umowy limitu debetowego jest podejmowana przez Bank po
    przeanalizowaniu licznych uwarunkowań związanych z danym kontem oraz
    Klientem. Ocena zdolności kredytowej Klienta wymaga wykluczenia ryzyka
    związanego z możliwością nieterminowego realizowania zobowiązań i jest ona
    przeprowadzana nie tylko na podstawie danych związanych z kontem Inteligo,
    ale także w oparciu o inne dostępne dla Banku informacje.
    Nie mamy możliwości przekazania szczegółów w tym zakresie ze względu na
    konieczność postępowania zgodnie z ustaloną w Banku polityką kredytową oraz
    poufny charakter danych dotyczących stosowanych przez Bank kryteriów oceny
    zdolności kredytowej."

    Przytoczę jeszcze § 14 ust. 4 Regulaminu:
    "Bank może wypowiedzieć umowę o Limit debetowy, z zachowaniem 30 dniowego
    okresu wypowiedzenia."

    W moim mailu przypomniałem, ze 30 dniowy okres wypowiedzenia nie został
    zachowany. Czekam na odpowiedź.

    Pozdrawiam
    Marcin


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1