  • Data: 2010-02-01 16:11:21
    Temat: Re: Znowu akcja zastrzegania kart
    Od: dancop <d...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Co to znaczy?

    Na karcie nie ma wolnych środków. Tak, wiem, głupota i nie tak się z
    kart korzysta.
    Ale nie mam :) A dokładnie mam 200 zł do wykorzystania. Czyli jak
    próbowali zrobić transakcję na 700 funtów to nie dostali
    autoryzacji...
    To całe "zmaksowanie" to z angielskiego oczywiście - "card is maxed
    out" - czyli na karcie nie ma środków.

    DW