    From: "bradley.st" <b...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Znowu awaria Visy
    Date: Thu, 5 Feb 2009 13:19:43 -0800 (PST)
    <gmd6ov$mq4$1@srv.cyf-kr.edu.pl> <gmd7t8$lcl$1@news.wp.pl>
    <3...@t...googlegroups.com>
    <gme57a$5tp$1@news.wp.pl>
    <a...@r...googlegroups.com>
    <gmf6f0$pun$1@news.wp.pl>
    <6...@d...googlegroups.com>
    <gmfij2$4k9$1@news.wp.pl>
    <8...@l...googlegroups.com>
    <gmfjvv$5m1$1@news.wp.pl>

    On 5 Lut, 15:59, "MK" <m...@i...pl> wrote:
    > Hahaha... widzisz, tzw. poziom ubankowienia w PL jest i jak nizszy niz w
    > innych krajach europejskich (nie biore tu pod uwage Rumunii, Albanii itp).

    Ale poziom ubankowienia to chyba nie ilosc placowek bankowych na
    kilometr kwadratowy kraju, tylko popularnosc uslug/produktow bankowych
    wsrod ludnosci, prawda?

    > jak niby pozyskuja klientow banki w USA? Czyzby przez domokrazcow razem ze
    > splarzedaza garnkow, nozy itp? ;)

    Nie jestem pewien, skad czerpiesz wiedze o USA, ale garnki, noze (oraz
    opiekacze do indyka ;) ) juz w przewazajacej mierze obsluguje sprzedaz
    przez TV.

    Konto w banku to podstawa i trudno bez niego normalnie funkcjonowac w
    USA - i podstawowe uslugi sa zazwyczaj za darmo. A jak juz cie maja w
    bazie danych, to wtedy zaczynaja sie telefony i "specjalne oferty"
    poczta. :)

    Wydaje mi sie, ze to mniej kosztowny system niz budowanie placowki
    niemal na kazdym rogu, ale moge sie mylic.