    From: "Less" <l...@o...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: Znowu kopiemy rowki pod Rydzykiem
    Date: Thu, 23 Jul 2009 00:37:29 +0200
    Sender: k...@n...test.onet.pl

    > Dziękuję za tą wypowiedź pełną miłości, chyba kochasz inaczej.
    >
    > Czy nick Less pochodzi od twojej orientacji seksualnej?
    >
    > J.

    Wy w tym pisie to nie jestescie normalni. Kryptozboczency. Gowno Cie moja
    orientacja seksualna obchodzi. Do takich jak Ty nijakiej miosci we mnie nie ma,
    ale nie zrozum mnie zle. To ze wyplakujesz swoje zale kompletnie mi nie
    przeszkadza, ale popatrz, wystarczy jak dolaczy frustrat Olszewski, czy debil
    kondonek i z grupy robi sie normalne szambo. To naprawde nie jest grupa do
    lewackiej agitacji. A poza tym po jaka cholere sie tak napinac? Sprawa jest
    przegrana, to sa chorzy ludzie, bez przyszlosci. Dopiero co zalozyli klub w PE
    i juz zaczeli awanture z torysami. Przetrwaja jeszcze pare latek i zostanie po
    nich tylko brzydki zapach. No i paru frustratow na grupach dyskusyjnych.