    From: SlawcioD <s...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: Znowu kopiemy rowki pod Rydzykiem
    Date: Thu, 23 Jul 2009 23:20:00 +0200

    pluszowy miś pisze:
    > Użytkownik "SlawcioD" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Hmmm, może nam opowiesz jak tam jest, ja nigdy nie byłem a ciekawy jestem
    > czy tak to wygląda jak media pokazują(do Kościoła mam stosunek neutralny i
    > nie ciągnie mnie na pielgrzymki). Rozumiem że Byłeś z RM na wycieczce do
    > Częstochowy i Masz ogląd sytuacji z własnej perspektywy a nie tej
    > medialnej... pozdr :)

    kolega zostal sluzbowo oddelegowany jako kierowca autobusu ktory wiozl
    "pielgrzymke". w czasie jazdy "uber Führer Mocher Comando" (kierownik
    eskapady) rozpoczela zbiorke kasy na tzw ""roze dla Maryji" ktore jak
    wiadomo ojciec dyrektor uklada najlepiej ze wszystkich". jej wypowiedz
    byla mniej wiecej taka: zbieram na roze i macie mi tu wrzucic wszyscy co
    laska - ile kazdy moze tyle ma dac, tylko nie wyglupiajcie mi sie tu z
    jakimis 5 czy 2!" no i towarzystwo zebralo kase, tak na oko z 400-600pln
    ktore pozniej trafilo w kopercie do czarnego... a to byl jeden z
    kilkuset autobusow...

    pomijam fakt zaistnienia na tej imprezie religijnej nowego operatora
    telefoni komorkowej...

    widzialem zdjecia i nagrania filmow zrobione przez rzeczonego kolege...
    i bylem w glebokim szoku - to co pokazuja media nt ojca dyrektora to
    tylko wierzcholek gory lodowej.

    jesli kolega zgodzi sie na publikacje to napewno wkleje linki do nagran
    i zdjec...

    pozdrawiam
    SlawcioD