  • Data: 2013-02-21 20:15:02
    Temat: Re: Znowu o Paypassach
    Od: "[sas]" <n...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 21.02.2013 o 19:35 quiris <l...@b...biz> pisze:

    > To miejsce, które tam pokazałem jest uniwersalne. 8 kart różnych banków
    > i różnych organizacji płatniczych zamilkło po przeprowadzeniu operacji :)

    Wydawało mi się, że antenkę należy przeciąć jak najbliżej chipa, tak żeby
    "ściągała" jak najmniej sygnału. Ale zdaje się, że to było błędne
    założenie.
    Bazując jednak na tym, co przedstawiłeś na blogu, to przecinamy ją we
    wskazanym przez Ciebie miejscu, lecz zapewne wystarczy ją przeciąć w
    dowolnym punkcie, byle tylko przerwać obwód elektryczny. Czy dobrze
    kombinuję?

    [sas]