  • Data: 2013-11-20 10:39:00
    Temat: Re: Znowu zielone wiśnie od BZ WBK
    Od: "az.anonim" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tylko czy w BZ WBK można zdefiniować polecenie zapłaty dla dowolnego podmiotu?
    Na stronie:
    https://www.bzwbk.pl/konta-bankowe/polecenie-zaplaty
    /polecenie-zaplaty.html#tab_jak_zamowic

    piszą:

    "Wystarczy wybrać Twojego dostawcę usług spośród wymienionych niżej Firm [...]"

    co sugeruje, że lista jest zamknięta.

    Poza tym nie mogę nigdzie znaleźć informacji o spłacaniu karty citi poprzez polecenie
    zapłaty.
    Wyskakują mi tylko informacje o możliwości zdefiniowania zlecenia zaplaty w citi a to
    nie jest to czego potrzebujemy...