    From: Bartosz 'xbart' Nowakowski <b...@h...net>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Zostałam oszukana
    Date: Wed, 01 Aug 2007 15:32:09 +0200

    Dnia Tue, 31 Jul 2007 14:42:41 +0200, Sigma napisał(a):

    > Uprzejmie proszę o porady

    Być może, że pracownik Polbanku dorabiający na boku (legalnie bądź
    nie) ma jakieś możliwości aby "namieszać" przy Twoim bezpośrednim
    wniosku do banku.Być może? Aby nie tracić czasu, na którym raczej
    Tobie zależy, to tak już radziło kilka osób spróbuj w innym banku -
    Kredytbank, ING, PKO BP, mBank, BGŻ popatrz na www może jest jakaś
    promocja? Co do Polbanku to może złóż jeszcze raz wniosek w zupełnie
    innym oddziale? Tak z czystej ciakawości jaka będzie decyzja.