  • Data: 2007-08-02 21:52:42
    Temat: Re: Zostałam oszukana
    Od: "MK" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Krzysztof Halasa" <k...@p...waw.pl> wrote in message
    news:m3d4y5yiy8.fsf@maximus.localdomain...

    > Gdyby to bylo tak, ze decyzje sa podejmowane niezaleznie przez dwie,
    > nie znajace sie osoby (np. dobierane przez komputer), i nastepnie
    > porownywane automagicznie, to powiedzmy ze bylbym bardziej sklonny
    > w to wierzyc. Trzeba byloby jeszcze wykluczyc preparowanie
    > dokumentacji, to moze zrobic pojedynczy pracownik.

    Proponuje zebys przez pewien czas popracowal z banku wtedy napiszesz nam jak
    to banki udzielaja kredytow po znajomosci ;). Chyba niektorym osobom myli
    sie instytucja typu bank z ze sklepikiem gdzie zostawia sie dla znajomych
    towar z przeceny.

    > Tego akurat nie wiem, ale z pewnoscia nie zabrania dziewczynie
    > np. "analityka" bycia posrednikiem.

    Taaa... bo powszechnie wiadomo, ze system bankowy jest w calosci opanowany
    przez klany i mafie ;).

    MK