  • Data: 2007-08-13 01:04:44
    Temat: Re: Zostałam oszukana
    Od: Sigma <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2007-08-10 12:43 swen pięknie wystukał/a:
    > Po pierwsze i najwazniejsze: spokoj! To sa tylko pieniadze, nie warte
    > nieprzespanych nocy:) a dalej zycie bedzie sie nadal toczyc, to nie koniec
    > swiata, smierc nie zaglada ci w oczy.

    Ok, już dostałam tą umowę i jako dodarek kartę do zakupów w sklepach.
    Pin do karty mi przyślą za kilka dni.
    Te 800 zł to była kwota ubezpieczenia na wypadek utraty pracy + zwrócona
    przez drugi bank (dlaczego nie mnie, nie na moje konto) nadpłacona
    prze ze mnie rata pożyczki pomniejszona o te różne prowizje.
    Śmieszne albo rozpaczliwe jest to, że list polecony (R) z tymi papierami
    był włożony do skrzynki przez listonosza, bez mojego potwierdzenia
    odbioru. Koperta miała ślady otwierania i potem zaklejenia przez kogoś.
    To już drugi taki "list polecony" z tej poczty.

    Pozdrawiam,
    --
    sigma