  • 1. Data: 2007-07-31 14:49:58
    Temat: Re: Zostałam oszukana
    Od: "Wacław" <wacław@hs.pl>

    /ciach wywód/

    Nie rozumiem w czym problem ?

    W Polbanku tak to wygląda. Inna sprawa
    sposób przeprowadzenia działań - można
    było to inaczej zrobić - bardziej profesjonalnie
    i po dżentelmeńsku...

  • 2. Data: 2007-07-31 15:07:36
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    "Wacław" <wacław@hs.pl> writes:

    > /ciach wywód/
    >
    > Nie rozumiem w czym problem ?

    Problemem sa oszusci podajacy sie za "posrednikow kredytowych",
    mozna ich poznac po tym, ze przed wyplata kredytu chca od klienta
    pieniadze, albo po tym, ze nie wiedza jak dziala Usenet.
    --
    Krzysztof Halasa

  • 3. Data: 2007-07-31 15:12:36
    Od: "Neko" <miglce@_bez_spamu_wp.pl>

    Użytkownik "Krzysztof Halasa" <k...@p...waw.pl> napisał

    > Problemem sa oszusci podajacy sie za "posrednikow kredytowych",
    > mozna ich poznac po tym, ze przed wyplata kredytu chca od klienta
    > pieniadze,

    To wtedy naciagaja - i nie ma tutaj watpliwosci.
    Ale przeciez w rzeczonym watku autorka
    nie pisze o pobieraniu pieniedzy przed
    uruchomieniem kredytu, ale _PO_ uruchomieniu.

    Zwykle pieniadze pobieraja przed "wyplata" srodkow
    fundusze argentynskie.

    Neko

  • 4. Data: 2007-07-31 19:59:39
    Od: Sigma <s...@o...pl>

    W dniu 2007-07-31 17:07 Krzysztof Halasa pięknie wystukał/a:

    > Problemem sa oszusci podajacy sie za "posrednikow kredytowych",
    > mozna ich poznac po tym, ze przed wyplata kredytu chca od klienta
    > pieniadze, albo po tym, ze nie wiedza jak dziala Usenet.

    W moim przypadku "ci państwo" mieli mi towarzyszyć w banku i przejąć ode
    mnie te 10% w gotówce. Resztę kwoty kredytu Polbank miał przelać na moje
    konto. Tak przynajmniej mi mówiono przy załatwianiu kredytu przy ul.
    Targowej.
    Pomyślałam sobie: skoro mieszkam w Warszawie, blisko banku, ciemnotą nie
    jestem, to dlaczego mam nie wystąpić o kredyt w samym Polbanku, a nie u
    poośredników?

    --
    sigma

  • 5. Data: 2007-07-31 20:10:21
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "Sigma" <s...@o...pl> wrote in message news:f8o4gd$27b$2@news.onet.pl...
> [...]

    >Pomyślałam sobie: skoro mieszkam w Warszawie, blisko banku, ciemnotą nie
    >jestem, to dlaczego mam nie wystąpić o kredyt w samym Polbanku, a nie u

    No i słusznie. Teraz myśl tak dalej. Skoro polabnk nie chce to może inny
    bank zechce zarobic.
    I nie tesknij za tym co było, tylko patrz na to co może jeszcze być.

  • 6. Data: 2007-07-31 20:47:36
    Od: Sigma <s...@o...pl>

    W dniu 2007-07-31 22:10 witek pięknie wystukał/a:

    > I nie tesknij za tym co było, tylko patrz na to co może jeszcze być.

    Dzięki :-)

    --
    sigma

  • 7. Data: 2007-08-05 11:17:49
    Od: "Kredyty gotówkowe, rachunki, lokaty" <d...@o...pl>

    Dlatego nie chodzi się do pośredników kredytowych a bezpośrednio do Banku.
    Nie rozumiem ludzi, którzy decydują się skorzystać z usług pośredników,
    przecież to samo dostaną w banku i to bez prowizji pośrednika.
    W tej chwili doradcy w bankach również dojeżdżają do klientów więc nawet nie
    trzeba ruszać się z domu żeby wziąć kredyt bezpośrednio w banku.

    Nie raz słyszałem opinie że przez pośrednika będzie szybciej i więcej będzie
    można wziąć...
    Jako pracownik nie pierwszego banku, stwierdzam że są to bzdury ...
    Czy jesteś bezpośrednio z ulicy czy od pośrednika, jesteś tak samo
    traktowany ...

    pozdrawiam,

    ----
    Kredyt od 500 pln do 250 000 pln.