  • Data: 2008-01-30 05:25:10
    Temat: Re: Zote Karty - jakie najlepsze ?
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 30 Jan 2008 01:21:35 +0100, MarekZ napisał(a):

    > Szczerze mowiac nie wyobrazam sobie czegos takiego jak ocenianie klienta
    > po wariancie posiadanej karty. To juz jakas giga-obora. I tyle ma
    > wspolnego z rzeczywistoscia, co ocenianie po kolorze majtek.

    Może chodzi o zaszłości z lat '90 or sth, kiedy to Gold z Citi wskazywał
    jednoznacznie na "grubą rybę" i warto było się zakręcić, bo można dużo
    więcej ugrać.
    Ja powiem może trochę z innej strony. Byłem kiedyś na szkoleniu odnośnie
    bezpieczeństwa sieci i systemów, i jeden z wykładów prowadził gość z
    policji a temat między innymi zahaczał o karty. Chodziło o to, że w
    drogich klubach/restauracjach (3miasto i chyba wawa) kelnerzy zczytywali
    karty takimi specjalnymi, małymi czytnikami mieszczącymi się w dłoni.
    Doszli do takiej perfekcji, że nawet przy kasie obracając się do niej
    potrafili pasek karty zarchiwizować. Do tego w czytniku był taki mały
    fajny przycisk reset, więc nawet jakby go ktoś złapał za rękę to myk
    przycisk i dowodów brak. Powracając do tematów te karty to były tylko
    Goldy z bardzo wysokimi limitami dziennymi. Nie żeby była to jakaś teza,
    ale fakt faktem, że dla niektórych ludzi ten złoty kolor "coś" znaczy -
    ot IMO zwykły snobizm i blichtr.

    Xenocide