  • Data: 2008-01-30 00:21:35
    Temat: Re: Złote Karty - jakie najlepsze ?
    Od: "MarekZ" <m...@t...irc.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Przemysław Kowalik" <p...@A...pl> napisał w
    wiadomości news:fno9c7$dbe$2@inews.gazeta.pl...

    > Coś mi się kojarzy, że kilka dobrych lat temu ktoś pisał na grupie,
    > Ĺźe
    > jakiś klub golfowy wpuszcza tylko z Dajnersami. No ale Dajners nie ma
    > kolorĂłw ;-).

    Ciekawe co autor poprzedniego postu mial na mysli. Jesli mowa o tym polu
    golfowym niedaleko Krakowa, to bzdura. Wpuszcza kazdego, kto chce tam wydac
    kase.

    Szczerze mowiac nie wyobrazam sobie czegos takiego jak ocenianie klienta po
    wariancie posiadanej karty. To juz jakas giga-obora. I tyle ma wspolnego z
    rzeczywistoscia, co ocenianie po kolorze majtek.

    marekz