eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiŻródła dochodów a zdolność kredytowa.Re: Żródła dochodów a zdolność kredytowa.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news.nask.pl!
    news.nask.org.pl!news.uni-stuttgart.de!news.belwue.de!newsfeed.ision.net!newsfe
    ed2.easynews.net!ision!newsfeed3.dallas1.level3.net!newsfeed2.dallas1.level3.ne
    t!news.level3.com!postnews.google.com!m4g2000vbl.googlegroups.com!not-for-mail
    From: "k...@g...pl" <k...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Żródła dochodów a zdolność kredytowa.
    Date: Tue, 18 May 2010 01:31:02 -0700 (PDT)
    Organization: http://groups.google.com
    Lines: 34
    Message-ID: <1...@m...googlegroups.com>
    References: <8...@m...googlegroups.com>
    NNTP-Posting-Host: 213.31.11.80
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Trace: posting.google.com 1274171462 29882 127.0.0.1 (18 May 2010 08:31:02 GMT)
    X-Complaints-To: g...@g...com
    NNTP-Posting-Date: Tue, 18 May 2010 08:31:02 +0000 (UTC)
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: m4g2000vbl.googlegroups.com; posting-host=213.31.11.80;
    posting-account=jHBtwAoAAACxBVjNS_cFqRBXXpzX9aJv
    User-Agent: G2/1.0
    X-HTTP-UserAgent: Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows NT 5.0; S.N.O.W.2;
    InfoPath.1; .NET CLR 1.1.4322; .NET CLR 2.0.50727),gzip(gfe)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:527598
    [ ukryj nagłówki ]

    Wypowiem się nie na temat procedur przyznawania kart w DB PBC, ale na
    temat moich doświadczeń z posiadania ich KK.
    Ogólnie powiem, że nie polecam posiadania karty kredytowej w tym
    banku. Nie dlatego, że produkt jest zły, nie, jest dobry, ale obsługa
    tego produktu jest uciążliwa.
    Kartę posiadałem w okresie od listopada 2008 do września 2009.
    Na początku nie generowały się w DBNet dane dotyczące daty spłaty i
    kwoty spłaty.
    Na moje reklamacje dostawałem odpowiedź, że informacje o które pytam
    dostępne są w DB Net.
    Dopiero przy trzeciej reklamacji na dwie poprzednie, że odpowiedzi nie
    są adekwatne do treści, dostałem odpowiedź, że informatycy pracują
    nad rozwiązaniem problemu.
    Problem rozwiązywano kwartał.
    W mniej więcej na wiosnę miałem okazję przetestować ich assistance.
    Porażka. 6 godzin trwało ustalanie hydraulika w mojej miejscowości. Z
    czym np. Elvia radziła sobie zawsze w ciągu kilku minut.
    W końcu kartę zwróciłem we wrześniu ub i jednocześnie rozwiązałem
    umowę.
    W kwietniu tego roku zamówiłem sobie raport BIK. Oczywiście w BIKu
    karta widnieje jako rejestr otwarty.
    Poszedłem więc do oddziału zgłosić problem. Ale od razu go nie
    rozwiązano, bo panie w oddziale nie były w stanie nic załatwić, bo
    brakowało w ten dzień w pracy pani, która jedyna z oddziału na dostep
    do jakiejś tam bazy.
    Być może byłem wyjątkowym pechowcem, ale jakoś wolę się trzymać od
    tego banku z daleka. Kojarzy mi się z problemami.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1