    From: macieks <m...@g...com>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: Zupełny nowicjusz - kilka pytań....
    Date: Fri, 5 Jun 2009 15:25:11 -0700 (PDT)

    On 5 Cze, 22:09, "Damian" <s...@w...pl> wrote:
    > Witam Grupę.
    > Jak w temacie i w związku z tym pytania:
    > Mam rachunek w ING Security. Program obsługujący Sidoma 8. Na początek
    > pytanie do czego służy okienko Stop. Czy tam coś wpisuję co pomoże mi w
    > realizacji zleceń kupna/sprzedaży jeśli daję zlecenie kupna/sprzedaży z
    > limitem? Proszę o dokładne wyjaśnienie.
    > Nastepne pytanie chodzi o zlecenie kupna/sprzedaży PKC. Czy dając takie
    > zlecenie nie jestem narażony na kupno po zawyżonej cenie? Przypuśćmy kurs
    > akcji jest 1.50. Ja daję PKC a z drugiej strony ktoś specjalnie lub przez
> [...]

    oj wygodny nowy kolega, szukać się nie chce :)
    PCRO - po cenie rynkowej na otwarciu, jak zejdą wszystkie PKC to
    wejdzie PCRO, jak będą chętni po drugiej stronie- zlecenie TYLKO na
    otwarciu.

    Przykład: 1.50 na 2.00 - takie rzeczy tylko w ERZE, albo groszówki
    albo NC. Odpuść gre która się zmienia się skokowo o 33%. Najlepszy
    przykład FON. Kolega się pytał, może kupię, to tylko 1 grosz, przecież
    niżej nie spadnie. Zrobili resplita czy scalanie i można stracić
    więcej.

    ps2: Sidoma 8: nie znam, nie wiem co tam znaczy stop (pewnie SL).

    ps3: 95% postów na tej grupie to polityczne gówno, pseudo ekonomiczne
    analizy,szamańskie prognozy, zero gry.

    Czytaj posty kolegów Kroowka i Palm, oni podają przyszłościowe spółki.