  • Data: 2004-09-20 11:30:42
    Temat: Re: Zwrot na KK a spłata zadłużenia
    Od: "Dave" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:cimelr$c73$1@news.onet.pl...

    > forse
    > karta,
    >
    > Co ma piernik do wiatraka? I gdzie przy transakcji KK, a nastepnie zwrocie
    > na debetówkę ta Twoja "strata banku", że już o naruszeniu regulaminu/prawa
    > nie wspomnę? Zapomniałeś chyba, że co nie jest zabronione jest dozwolone.

    Jak to gdzie ? Kupujesz towar za Xzł placisz karta kredytowa Y bank Z
    dostaje P% prowizji za transakcje, dajmy na to 1%. Robisz uznanie na Xzł
    karta debetowa D a bank M placi P% prowizji od uznania. Przy 10tys placi
    dajmy na to 100zl. Ciekawe ktory bank sobie na to pozwoli ?

    > No to już jest ROTFL i to mega.

    Uwazasz ze oszukanie banku na 100zl nie podlega pod naruszanie prawa ? Wiem
    w jakim kraju zyjemy ale bez wzgledu na to kto i gdzie oszukuje prawo
    pozostaje prawem a wlasnosc wlasnoscia a oszustwo oszustwem.

    D.