  • Data: 2004-09-20 13:43:32
    Temat: Re: Zwrot na KK a spłata zadłużenia
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Dave" <d...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:cimmci$cb2$1@inews.gazeta.pl...

    > nie lepiej. Bo moga zamknac oraz dochodzic zwrotu strat. Wtedy jestes w
    > plecy wszystkie transakcje. A jak sie zaden nie przyczepi to jestes do
    > przodu.

    Ubawilbym sie setnie, gdyby ktorys bank probowal dochodzic zwrotu takich
    "strat". No PeKaO, BRE, Nordea, Mille - do dziela ! :-) Spora kasa do
    wyrwania, a przedawnienie chyba dopiero po 3 latach... ;-)

    Piszac powazniej, banki sa bez szans. Nawet gdyby w ramach rozrywki
    sprobowaly cos z tym zrobic. Jeszcze troche i dojdziemy, ze to przeze mnie
    przelwy w mBanku sa po 50 groszy... ;-).

    > Mysle ze przy uznaniu rzedu 20tys bank by sie na pewno zainteresowal.
    > Problem w tym ze chyba malo kto robilby takie uznanie. Przy kwotach rzedu
    > kilku tys. tez powinni to zauwazyc ale moga przymykac oczy.

    Ja tez sobie wyobrazam, ze jakies bardzo duze jednorazowe uznanie zwrocilo
    by uwage, na podobnej zasadzie jak wysokie transakcje gotowkowe sa
    rejestrowane. Ale mimo to nadal mam wrazenie, ze dokladnie nic bank nie byl
    by w stanie z tym zrobic. Choc byc moze w jakis sprytny sposob udalo by mu
    sie jednak zamknac te karte (nigdy nie mozna byc pewnym na 100%).