    From: j...@p...onet.pl
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Zwrot na karte - brawo Real
    Date: 28 May 2003 12:21:29 +0200

    > W kodeksie karnym nie jest napisane, że sfałszowanie podpisu jest
    > przestępstwem pod pewnymi warunkami - to jest przestępstwo samo w sobie.

    Ja nie pisalem ze pod pewnymi warunkami - tylko zadalem pytanie komu to
    _przestepstwo+ wyrzadzilo szkode.

    > postępowanie pracownicy Reala, to już kuriozum - na miejscu jej szefostwa,
    > to bym się z kimś takim pożegnała.

    Miejmy nadzieje ze nie :) IMHO gdybys Ty znalazl sie w takiejsytaucji bylbys
    wdzieczny komus ze poszedl Ci na reke - oczywiscie w momencie kiedy cala
    operacja nie pociaga za soba konsekwencji i nikt na niej nie odnisi zysku - a w
    tym przypadku tak bylo.

    Robiac tak jak Ty proponujesz tzw "zwyczliwosc ludzka" nie miala by prawa bytu -
    trzymamy sie sztywno przepisow i koniec. Powiedz staruszce ktora przyjechala
    15 km do US z PITem ze brakuje na nim podpisu meza i ma wrocic, maz mam
    podpisac i dopiero moze przyjechac znowu, odstac co swoje i Ty laskawie
    przyjmiesz od niej formularz. :-/ Ale jak juz pani urzedniczka przyjmie taki
    formularz to na zbity pysk ja.. :-/

    EOT z mojej strony bo dyskusja nie na temat bankowy.