  • Data: 2011-08-17 22:12:53
    Temat: Re: Zwrot nadpłaty karty kredytowej (KIS; Keep it simple)
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Robert Borkowski" j2ehka$146$...@n...onet.pl

    > Czy ktoś ma pomysł w jaki sposób odzyskać pieniądze nadpłacone
    > na KK KIS? Można podobno wypłacić w bankomacie, ale nie mogę tego
    > zrobić. Przelew z kolei to 2,5% prowizji. Czy jest jakaś inna metoda,
    > by odzyskać te pieniądze na rachunek?

    Kup cos tam, gdzie są zwroty i zwróć. Szmal zleją na kartę?
    OK, ale właśnie wtedy, gdy będzie kolejny okres karciany...

    Niestety nie testowałem.

    Leroj zwraca na kartę, którą płacisz -- mnie wprawdzie zwrócił
    kiedyś w postaci surowców wtórnych (banknotów i monet), ale
    w mojej obecności później zwracał komuś przelewem na kartę,
    którą płacono... Ciekawe, co wówczas, gdy ktoś płaci kartą,
    która nie ma swego własnego rachunku bankowego. :)

    Milenijna nie ma
    mBankowa nie ma

    -=-

    Ja kiedyś nadpłaciłem w Citi -- nic nie robiłem. :)
    Ale ktoś tu pisał, że wystarczy jeden telefon -- pieniądze
    wracają wraz z życzliwym uśmiechem obsługantki czy obsługanta...

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'