  • Data: 2008-07-03 08:46:54
    Temat: Re: Zwrot opłaty za rachunek
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 03 Jul 2008 01:29:46 -0700, krzysztofsf napisał(a):

    > No coz - ja na tej samej zasadzie czekalem na przebudzenie malego BPH,
    > az sie w koncu zawinalem do Nordei.

    Tutaj akurat od razu dobrze trafiłeś, ja musiałem się przedzierać przez
    CitiOne direct zanim mbank zrobił darmowe przelewy ;) Generalnie teraz
    jest naprawdę niezły wybór, bo można spróbować ing direct, nordea
    spectrum, eurobank, mbank i multi - no było nie było, jest w czym
    wybierać z tanich albo zupełnie darmowych kont.

    Xenocide