eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiZwrot towaru a utrata bonusuRe: Zwrot towaru a utrata bonusu
  • Data: 2012-11-21 23:46:29
    Temat: Re: Zwrot towaru a utrata bonusu
    Od: darnok <d...@a...spam.ch> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On 2012-11-21 23:38, Zbynek Ltd. wrote:
    > Piotr Hołda napisał(a) :
    >> W dniu środa, 21 listopada 2012 23:15:27 UTC+1 użytkownik [sas] napisał:
    >>> pytanie: czy rzeczywiście można dokonać zwrotu na inną kart niż na tą, z
    >>> której się wykonywało płatność? i czy na terminalu pracownik
    >>> rzeczywiście
    >>> dostawał błąd i zwrot nie był możliwy, czy może tylko komunikat w stylu
    >>> "włóż właściwą kartę albo kontynuj z obecną. czy kontynuować tak/nie?"
    >>
    >> Da się. Robiłem tak wielokrotnie. Płatność KK, zwrot na debetówkę.
    >> Nigdy w Castoramie.
    >
    > Ha! A ja właśnie do Castoramy muszę wrócić.
    >

    Jak bedzie to niska kwota <50 pln to ci powinni oddac gotowke.
    Powyzej poprosze o slipa. Jak nie bedziesz mial to poprosza o karte
    ktora placiles.
    Wpisza nr transakcji i 4 ostatnie cyfry karty i im potwierdzi czy to ta
    karta.
    Niestety nie przechodzi juz podawanie innej karty.
    Kiedys to dowolne kwoty oddawali gotowka...
    Pozniej mozna bylo debetowke podac...
    A teraz zarowno LM jak i Casto ukrocilo to niestety...

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1