eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiZwrot za wadliwy towar płacony kartąRe: Zwrot za wadliwy towar płacony kartš
  • Data: 2004-01-21 10:36:16
    Temat: Re: Zwrot za wadliwy towar płacony kartš
    Od: "RobertS" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    t...@4...com,
    Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>:
    > On Thu, 15 Jan 2004 09:53:47 +0100, "RobertS"
    > <u...@o...pl> wrote:
    >
    >> Taaa, wtedy po prostu nie przyjma zwrotu - nie maja takiego
    >> obowiazku.
    >
    > spojrzyj na temat: "wadliwy". Tu już obowiązek może być...

    Moze byc ;), ale w Polsce nie ma (obowiązku zwrotu pieniędzy za wadliwy
    towar).
    Wg. mojej wiedzy, konsument może w trybie reklamacji zażądać odstąpienia od
    umowy, ale sprzedawca nie musi tego żądania spełnić, o ile dokona
    niezwłocznej naprawy towaru lub wymiany na wolny od wad. Przy czym sądy
    "niezwłocznej" interpretują jako okres rzędu tygodni.

    Jeśli się mylę, to mnie popraw, ale konkretnie napisz, z czego taki
    obowiązek wynika.

    --
    Robert
    User in front of @ is fake, actual user is: mkarta

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1