eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiZwrot za wadliwy towar płacony kartąRe: Zwrot za wadliwy towar płacony kartą
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
    sfeed.gazeta.pl!news.polbox.pl!not-for-mail
    From: "KK" <n...@n...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Zwrot za wadliwy towar płacony kartą
    Date: Thu, 15 Jan 2004 09:06:53 +0100
    Organization: Swiat Internet S.A. - Grupa Netia
    Lines: 29
    Message-ID: <bu5hn3$atv$1@news.polbox.pl>
    References: <1...@e...icnet>
    NNTP-Posting-Host: dsl.dronet.gliwice.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.polbox.pl 1074154019 11199 213.216.88.26 (15 Jan 2004 08:06:59 GMT)
    X-Complaints-To: n...@p...pl
    NNTP-Posting-Date: 15 Jan 2004 08:06:59 GMT
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 5.50.4807.1700
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V5.50.4807.1700
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:278022
    [ ukryj nagłówki ]

    "Joanna Kostrom" <j...@i...pl> wrote in message
    news:1074147467.185066@e61.icnet...
    > Witam wszystkich i mam pytanie.
    >
    > Mamy z mężem wspólne konto w PKO B.P i dwie karty PKO express.
    > Kupiliśmy coś w Media Markecie i płaciliśmy moją kartą.
    > Po sprawdzeniu okazało się, że sprzęt jest wadliwy i mąż pojechał go
    oddać.
    > Okazało się , że nie mogą mu zwrócić pieniędzy dopóki ja osobiście nie
    > przyjadę ze swoją kartą
    > (chociaż mąż miał swoją kartę do tego samego konta) ponieważ zapłata była
    z
    > mojej karty.
    > I stąd moje pytanie czy tak jest zawsze ??
    > Przecież dlatego mamy wspólne konto i swoje karty, żeby wszystkie
    transakcje
    > wykonywać bez konieczności jeżdżenia "parami".
    > Od wczoraj, gdzie ma oddanie sprzętu straciliśmy pół dnia przestało mi się
    > podobać płacenie kartą:-(

    Na przyszłość:
    - daje się kartę inną dowolną bez zająknięcia się, że to inna
    - w razie problemów mówi się, że stara karta została zgubiona - nie mają
    IMHO podstaw by Ci nie zwrócić kasy na inną kartę a nawet gotówką

    Pozdrawiam
    KK


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1