eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiZwrot za wadliwy towar płacony kartąRe: Zwrot za wadliwy towar płacony kartą
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
    sfeed.gazeta.pl!news.icm.edu.pl!news.webcorp.com.pl!not-for-mail
    From: "woy" <w...@g...CIACH.TO.rubikon.ORAZ.TO.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Zwrot za wadliwy towar płacony kartą
    Date: Thu, 15 Jan 2004 10:32:43 +0100
    Organization: Serwis RUBIKON
    Lines: 27
    Message-ID: <bu5mcn$v3e$1@taurus.webcorp.pl>
    References: <1...@e...icnet> <bu5gs5$pih$1@taurus.webcorp.pl>
    <1...@e...icnet>
    NNTP-Posting-Host: pa62.katowice.cvx.ppp.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: taurus.webcorp.pl 1074158808 31854 213.76.8.62 (15 Jan 2004 09:26:48 GMT)
    X-Complaints-To: a...@w...com.pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 15 Jan 2004 09:26:48 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1158
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1165
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:278057
    [ ukryj nagłówki ]

    W artykule news:1074156722.864944@e61.icnet,
    niejaki(a): Joanna Kostrom z adresu <j...@i...pl> napisał(a):
    >
    > Sory, ale dla mnie jest to niespecjalnie zrozumiałe - zwracam towar i
    > chce pieniądze (mógłby to być prezent) !!!!
    > Szkoda że się tak nie troszczą przyjmując zaplatę za towar (bez
    > problemu płacę kartą męża).

    Jak przypuszczam, takie utrudnienia moga wynikać także z tego, że od
    wartości transakcji kartowych sklep płaci prowizję organizacji kartowej
    (np. VISA). Zwrot pieniędzy z innej karty, zwłaszcza działającej w innym
    systemie lub zwrot gotówki może być związany z tym, że sklep zapłaci
    prowizję za transakcję, której tak naprawdę nie było, bo zwrócił Ci
    pieniądze. I będzie w plecy o kwotę, którą trudno mu bedzie nawet
    zaliczyć do kosztów uzyskania przychodu i może z tego powodu mieć
    kłopoty z urzędem skarbowym. Nie mówię, że specjalnie mi się to podoba,
    ale jestem w stanie zrozumieć argumenty sprzedawcy. To trochę tak,
    jakbyś płaciła w jednej walucie, zwrot chciała w innej, a o różnice
    kursowe niech się martwi sklep.

    --
    woy

    'Jeżeli chcesz fabuły, to przed zamordowaniem
    jakiejś postaci zawsze możesz z nią porozmawiać'
    [Feanor, prgkr]

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1