eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiZyski przedsiębiorstw rosną. Za pół roku ponad 5 mld w 8 firmach. › Re: Zyski przedsiębiorstw rosną. Za pół roku ponad 5 mld w 8 firmach.
  • Data: 2021-08-26 12:44:56
    Temat: Re: Zyski przedsiębiorstw rosną. Za pół roku ponad 5 mld w 8 firmach.
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2021-08-25, Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:

    [...]

    > Jak juz mowiłem - kazdy potrzebuje własnego czasu zeby to przetrawić.

    Co przetrawić? Że mamy chujowe prawo?

    >:) Te pol banki to jakas warsiawska perspektywa?

    Nie. Ja za tyle kupiłem np. mieszkanie w Poznaniu.

    > Bazujac na tym co powiedziałes musze stwierdzic - sprzedawcy w bankach
    > to oszusci.

    Wszyscy klienci wiedzieli.
    Chcesz powiedzieć, że któryś nie wiedział że frank to obca waluta?

    To lecimy:
    https://www.money.pl/gospodarka/wiadomosci/artykul/m
    oney;pl;rekomendacji;s;mowimy;stanowczo;nie,63,0,162
    879.html
    https://www.money.pl/archiwum/wiadomosci/artykul/mon
    ey;pl;nie;utrudniajcie;drogi;do;wlasnego;mieszkania,
    109,0,162669.html
    https://www.money.pl/gospodarka/wiadomosci/artykul/n
    adzor;bankowy;zostawi;franka;w;spokoju,228,0,190948.
    html
    https://www.pb.pl/gilowska-ograniczenia-w-kredytach-
    walutowych-niekorzystne-dla-polakow-300197
    https://finanse.wp.pl/niewiarygodne-jak-politycy-zmi
    eniali-zdanie-w-sprawie-kredytow-we-frankach-6114857
    584367745a

    No i to też fajne:
    https://www.knf.gov.pl/knf/pl/komponenty/img/knf_130
    218_przypomnienie_publicznej_dyskusji_CHF_40728.pdf

    A teraz jak jest?
    Lament, że wysoki wkład własny potrzebny, lament że nikogo nie stać na
    kredyty. I z drugiej strony bańkę na kredytach złotowych.

    Jak obstawiasz, za ile lat pojawią się cwaniackie misie, które "nie
    wiedziały", że rata kredytu może wzrosnąć z powodu wzrostu stóp
    procentowych i że "bank nie wyjaśnił"?

    Bo sorry, ale stopy procentowe to mechanizm o rzędy bardziej
    skomplikowany niż kurs walutowy, a jak widać mamy w polsce rzesze
    debili, którzy nawet nie wiedzą czym jest kurs i ryzyko walutowe, a co
    dopiero czym są

    > To rzeczywistosc szantazystów

    Mów sobie co chcesz. Stękasz że ceny rosną.
    To news dnia: URUSNĄ jeszcze bardziej.
    M.in. TY zapłacisz za cwaniactwo frankowiczów.

    >:)
    > To tak jakby powiedziec ze dla wampirów problemem nie jest to ze słonce
    > zachodzi ale to ze wschodzi... Szkoda ze nie widzisz ze to sa połączone
    > zjawiska.

    Nie. To jest tak jakby powiedzieć wampirom, że mogą sprawić by słońce
    nie wschodziło. Tak, czy siak, niezależność banku szwajcarskiego to Twoj
    jakiś wydumany problem, w systemie sądowym kompletnie nieistniejący.

    > Nie mam pojecia co ma wniesc ten wpis.
    > Postanowiłes sparafrazować?

    Postanowiłem Ci po raz któryś pokazać, że nie chodzi o uczciwość,
    sprawiedliwość, nie chodzi o karanie kogokolwiek.

    > Nikogo nie posądzam o robinhoodowanie...
    > Tym sie mogą zajmować ci co maja duzo kasy i duzo czasu.

    Więc jest spora szansa, że skończy się to na poziomie SN tak, że ani
    frankowicze nie będą wygani, ani banki. Ale frankowicze będą przegrani o
    tyle, że pewnie większość tego co im się uda "odzyskać" zapłacą
    prawnikom.

    > Rzeczywiscie sa tacy którym nadal nie otworzył sie oczy...
    > Czas leczy rany ;-D

    Jakie rany? Nie pitol metaforami, tylko argumenty prosze.
    Jeśli ekonomiści i politycy tamtych lat nawoływali do brania kredytów
    walutowych, a teraz nagle *pyk* z powodu jednego słowa w ustawie są one
    rzekomo nielegalne, to nie mamy tu praworządności, tylko kpinę z prawa.

    Przypominam;
    NIKT nie wygrał z powodu rzekomego "nie wiedziałem". _>NIKT<_.

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com