eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiZyski przedsiębiorstw rosną. Za pół roku ponad 5 mld w 8 firmach. › Re: Zyski przedsiębiorstw rosną. Za pół roku ponad 5 mld w 8 firmach.
  • Data: 2021-08-26 13:40:50
    Temat: Re: Zyski przedsiębiorstw rosną. Za pół roku ponad 5 mld w 8 firmach.
    Od: _Master_ <M...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek-26-sierpnia-2021 o 10:51, Piotr Gałka pisze:

    > W ofercie kredytu we frankach nie spodobały mi się tylko 2 punkty:
    > - nie mogę spłacać we frankach tylko muszę w PLN,
    > - że jest to przeliczane według kursu dnia BANKU.

    O tym tu nikt nie dyskutuje bo to przegrana sprawa ;-)
    Przez bank oczywiście.

    I na tym w zasadzie Kowalski powinien zapomnieć o tej sprawie...

    Tylko że przypadkiem ;) wyszło na jaw że takie i podobne zapisy trzeba
    usunąć bo są sprzeczne z prawem.

    A Sądy w tym TSUE że jak się usunie takie zapisy to umowa staje się
    NIEWAŻNA. "PRZEDMIOT" kredytu się zmienia a to pociąga poważne skutki
    ;-) Nie można jej NAPRAWIAĆ wpisując COŚ INNEGO Tak orzekł TSUE
    I jest kłopot. Dla banku oczywiście ;-)

    I piszą po netach tacy rozgoryczeni "funkcjonariusze" banksterki że te
    cwaniaki klienty szukają dziury w całym i GRABIĄ ich z zarobku (patrz
    tytuł wątku)

    I jeszcze wycierają sobie gęby zagładą systemu bankowego, krachem
    gospodarczym i że będzie ojojojojoj ;)