  • Data: 2009-02-04 12:45:26
    Temat: Re: a Zuber powiedział...
    Od: "Virck" <V...@v...net> szukaj wiadomości tego autora

    "Duch" <n...@n...com> wrote in message
    news:gmc0h8$nto$1@news.dialog.net.pl...
    > "Virck" <V...@v...net> wrote in message

    > "Miastowa gebe", hehe,
    > co za argument!
    > i pewnie uwazasz sie za kogos na poziomie :)
    > Duch

    Napisalem bardziej miastowa...Nie powiesz mi, ze Jarek ma miejska gebe
    chociaz w niklym procencie...Bo jakby mu tak wlozyc gumowce, waciak i beret
    z antenka to smialo moglby na targu jajka z wozu sprzedawac lub kartofle czy
    uzywane szmaty....Taki swoj wiejski cwok...A Tusk ma gebe takiego
    cwaniaczka...Tu bym go widzial pod Pewex jak bony i dolary
    sprzedaje....Czyli nieco wieksza inteligencja...