eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.wgpwa ja w/g proroctwa Dietera o $ i odbiciu kupilem 06.01br HTLRe: a ja w/g proroctwa Dietera o $ i odbiciu kupilem 06.01br HTL
  • Data: 2009-01-17 09:07:24
    Temat: Re: a ja w/g proroctwa Dietera o $ i odbiciu kupilem 06.01br HTL
    Od: "dejwidziu" <x...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    oj..jedynie posrednio sie z Toba zgodzę, jest wyjątek od regóły.
    Debit spółki na GPW i kierunek up jakie obierze pozwala wszystkim
    zarobic...ale takich przypadków w czasie hossy było tak nie wiele że.....
    fakt jest faktem...współczesnego złodzieja ubiera sie w eleganckie garnitury
    i nadaje miano inwestora.
    =========