  • 1. Data: 2009-01-15 17:14:17
    Temat: a ja w/g proroctwa Dietera o $ i odbiciu kupilem 06.01br HTL
    Od: <m...@g...pl>

    i jestem zadowolony,
    oby co drugi forumowicz dawal takie proroctwa,,,,

  • 2. Data: 2009-01-15 21:36:01
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    I tak trzymac, gdzie zamykasz pozycje? Masz jakas date na osi czasu?

    D.

  • 3. Data: 2009-01-16 09:15:32
    Od: Maciej Zywno <m...@g...pl>

    m...@g...pl wrote:
    > i jestem zadowolony,
    > oby co drugi forumowicz dawal takie proroctwa,,,,

    Mowia, ze sztuka (nie tylko na gieldzie hehe) to wiedziec, kiedy wyjsc,
    a nie kiedy wejsc :)
    Maciej

  • 4. Data: 2009-01-16 21:02:03
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    Chyba pospieszyles sie ze swoja ironia. Teraz USDPLN juz 3,2396.

    D.

  • 5. Data: 2009-01-16 22:41:14
    Od: zywy <m...@g...com>

    On 16 Sty, 22:02, "Dieter" <d...@a...pl> wrote:
    > Chyba pospieszyles sie ze swoja ironia. Teraz USDPLN juz 3,2396.
    >
    > D.

    Nie pije do prognoz. Po prostu dla mnie zysk jest po zamknieciu
    pozycji i nie ma sie co za wczesnie podniecac. Serio zadnej ironii.
    Zarabiajcie jak najwiecej, wiecej bedzie po ulicach chodzilo
    usmiechnietych ludzi :) Czego i sobie zycze :)
    Maciek

  • 6. Data: 2009-01-16 22:48:33
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    Chcialbym byc takim idealista jak Ty. Twoj zysk = czyjas wtopa, nie moze byc
    inaczej.

    D.

  • 7. Data: 2009-01-17 09:07:24
    Od: "dejwidziu" <x...@g...pl>

    oj..jedynie posrednio sie z Toba zgodzę, jest wyjątek od regóły.
    Debit spółki na GPW i kierunek up jakie obierze pozwala wszystkim
    zarobic...ale takich przypadków w czasie hossy było tak nie wiele że.....
    fakt jest faktem...współczesnego złodzieja ubiera sie w eleganckie garnitury
    i nadaje miano inwestora.
    =========

  • 8. Data: 2009-01-17 10:14:40
    Od: "Gonzo" <g...@n...net>

    "Dieter" <d...@a...pl> wrote in message
    > Chcialbym byc takim idealista jak Ty. Twoj zysk = czyjas wtopa, nie moze
    > byc inaczej.

    Ale jesli ja zarobie to wydam te pieniadze w Polsce i ktos bedzie mial prace
    dzieki temu. Jesli zarobi emeryt z US to w Polsce juz tych pieniazkow nie
    zobaczymy.

  • 9. Data: 2009-01-18 16:23:55
    Od: "re" <m...@g...pl>

    Dieter <d...@a...pl> napisał(a):

    > I tak trzymac, gdzie zamykasz pozycje? Masz jakas date na osi czasu?
    >
    > D.

    nie, zadnej daty nie wynaczylem - wszystko zalezy od kursu dolara

    pozdrawiam