    From: Maruda <m...@n...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: ... a jak działają karty przedpłacone?
    Date: Sun, 19 Jun 2011 21:37:09 +0200

    W dniu 2011-06-19 20:39, dwr pisze:
> [...]
    -paid/z-doladowaniem/visa-premium/oplaty-i-prowizje/
    karta-przedplacona-z-doladowaniem-premium-oplaty-i-p
    rowizje.html>

    672968256.html

> [...]
    > Zp raktyki jeszcze - zdarzyło mi się z PINem po zmianie zamotać.
    > 3 razy zablokowałem karte kombinując co wpisałem wcześniej.
    > Wystarczy telefon do banku i po podaniu 2 prostych informacji karte
    > odblokowując bez zbędnych pytań nawet 3 razy z rzędu w ciągu kilku minut.
    >
    > Co do minusów - przydałoby się aby umożliwili wpłaty we wpłatomatach.
    > Chociaż to może mieć związek z ochroną przed praniem kasy - wpłatomat
    > nie potwierdzi tożsamości.
    > I przydałyby się nieco większe limity dobowe - pewnie ograniczenie ma
    > związek z tym jak wyżej. Rada - kilka kart w portfelu.

    Wielkie dzięki za wysoce rzeczową odpowiedź!
    A jak dalej praktycznie z tym (pkt 4) podjęciem kasy w EUR (czy USD)
    gdzieś w świecie? No-bo skoro to tylko "numer", to odbiorca musi sobie
    jakoś tę kasę wpłacić/przelać. Czy tylko PayPal i jemu podobne, czy są
    inne sposoby przekazania kasy z takiej karty na własne konto?
    Czy może masz na myśli, że ten Twój "ktoś" już ma taką kartę bankomatową
    (fizyczną) od jakiegoś czasu, a Ty ją tylko zasilasz?

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.