  • Date: Mon, 04 Jul 2011 22:10:21 +0200
    From: dwr <d...@g...-u-s-u-n.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: ... a jak działają karty przedpłacone?

    W dniu 2011-06-22 10:17, As pisze:

    > Czy można tą kartę zasilać korzystając z popularnych ostatnio
    > "walutomatów"?

    Nie ma to raczej sensu.
    Zasilenie karty jest w PLN a dostępne środki w walucie po przeliczeniu
    wg kursu BZ WBK.
    Chociaż pkt 25 regulaminu mówi, że można zasilić dowolną walutą wg kursu
    średniego NBP. Wydaje się jednak, że wtedy przewalutowanie po nim na PLN
    i dalej zakup waluty rachunku technicznego karty - przetestuje kiedyś z
    ciekawości. Na razie zasilałem tylko PLN.