eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankia jednak CitiBankRe: a jednak CitiBank
  • Data: 2006-03-06 09:40:41
    Temat: Re: a jednak CitiBank
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    > > Zauważ, że dla kogoś określanego jako mającego
    > > "trochę znajomości pisma obrazkowego"
    > > odpytywanie na wyrywki z długiego hasła,
    > > (bo długie bezpieczniejsze) może być na tyle uciążliwe,
    > > że sprowokuje go do napisania sobie hasła na czymkolwiek,
    > > żeby mu było łatwiej znaleźć te potrzebne literki,
    >
    > Nie masz praktyki to i piszesz herezje.

    Twoim zdaniem heretycy to teoretycy?;-P
    Dziwnym trafem jednak mam praktykę,
    ING też stosuje maskowanie hasła logowania

    > Nie trzeba nigdzie zapisywac na boku.

    A gdzie ja pisałem że _trzeba_?

    > Pola już zapełnione pomijasz - widzisz te pola - zobacz DEMO.

    Właśnie o to pomijanie mi chodzi
    banalna sprawa gdy hasło ma 5 znaków, a musisz podać czwarty i pierwszy
    A jeśli hasło ma 25 znaków i system chce 18,3,21,9,15,7 i 22?
    Musisz kilka razy przeliterować hasło by wpisać właściwe literki
    i ani razu się nie pomylić by nie wstawić 16-go znaku zamiast 15-go.

    Niestety, nie cała populacja klientów banków jest tak
    wyćwiczona umysłowo jak Ty, że dla nich powyższe zadanie to pestka.
    Wśród tych mniej sprawnych, prędzej lub później znajdą się tacy,
    dla których proces logowania będzie na tyle trudny/czasochłonny/niewygodny
    że sprowokuje ich do stosowania możliwie krótkich haseł,
    lub też innych (np.kartka) sposobów na ułatwienie sobie logowania.


    --
    Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1